svar på frågestunden !

kommit in asmånga frågor nu idag haha :s folk som kommit hem från skolan kanske ?:)

Från : Linda
är du oskuld ?
röker du ?
dricker du ?
vf äru nt m ida " mogen " längre ?
var köper du oftast dina kläder?
taaack för du har en sån bra blogg ;D
Sv: 1.Hemligt!
2. Ja det gör jag.
3. Händer ibland.
4. Vi växte väl ifrån varandra, vi hade väl bara kul med varandra som fjortisar eller nått.. Men så länge de vara vare ju kul :)
5. H&M sen gina tricot.
Tack så mkt hjärtat !

Från : Sandra ekholm
Vad är det pinsammaste du gjort i hela ditt liv?
Och btw om du har druckit förut, kan du skriva om hur första gången gick till ?:)
Svar : 1. Fjortistiden lätt. Fattar inte att jag kunde se ut så haha, men man har verkligen roligare som fjortis..
2. Jo jag har druckit & blivit full så jag kan ta det i ett annat inlägg :)

Från: anonym
har du ngn kompis som du saknar extra mkt ? dem flesta har väll någon gång haft en bästavän som dem sedan förlorat? isf vem? :)
Svar: Jo Emeli fröberg "/ Usch saknar verkligen dig älskling..

Från: Sandra ekholm ( igen )
Oj glömde en fråga! Vart har du köpte dina örhängen på headern ?:)
Svar: Gina tricot. Men dom vad JÄVLIGT svåra att få tag i haha !

Från: Lillie
vet du om din förra kompis idos @ skaffat ny blogg ?
juste, på din header har du typ rätt tjocka ögonfransar, vilken mascara använder du?
Svar: 1.Jo det har hon faktist, såg det på hennes pea, antingen var det typidos.blogg.se eller tjaidos.blogg.se haha kommer inte ihåg !
2. Umh lägger in bild på dom sen. Kmr inte ihåg vad dom heter :$

Från: emelie
vffffff är du såå jääääävla söt älskling ?:)<333
Svar: vaaarför är du så jävla sööötare beeebbi ?<3333333333333333333

Från emelie
VILL DU GIFTA DEJ M MEJ HIHIHIHI ?:)<33
Svar: VI ÄR JU FÖÖÖFAN REDAN GIFTA :@ du kommer inte ihåg på landet i somras ?:(

Från : anonym
va heteru på pea ?:S
Svar: Says @

Från: jaqouline som älskar sin becciiisspecciiisss mest !
hur gåre m du vet nananananan bertil ? hihihi vi kan ju typ kalla han så, right ?:)
och förresten, vi måste ses nån dag ! jag orkar inte gå på skolan imorn kan nt du oxå skippa den så kan vi ses ?:) måste prata m dej om dedära oxå hihi.. och anledningen te att jag skriver dehära här är för att jag har nomoney på mobben & min fucking pea är avstängd HAHAHA ! men ring mig näru ser dehära, iiii love uuuu mooooost sweeeeetie ! hihi btw du måste ha tbx din rosa tröja ! och jag min väska, duvet den du låna förut den rosa haha ? de va tydligen min syrras :) PUUUUUUSS !
Svar: HAHAHAHAH, suuuper ! klart vi kan gullet, men de går faktist skitbra, han är asgullig hihi ! OMGOMGOGMOG KLART VI MÅSTE ! nja vet inte, efter skolan isåfall för jag behöver verkligen sköta mig i skolan nu hihi.. fast kan fejka lite sjukdom? skoja, ska inte ens göra de hihihih eler kanske ?(a) hihi okej bebiiis, ska slaaakta den som stängde av dej ! yes håller på att ringa nu. jo jag mååååste dt, och den rosa väskan fick ju michelle låna :o <333333333333333333333333333333333333333333333

Från:kachim
eyy katt kan jag få ditt nmr ?
Svar: haha visst, men vet inte om jag svarar på dig hihihihi.... 0739776910 !

Från : hejhallågissavemjagär!
kan du lägga in sminkvideo eller nått ?:)
och vart har du köpt den rosa tröjan på din header ?(a)
förresten, vf är du så uppkäftig i verkligheten ?:s
Svar: Kanaske.. kan lägga in bilder på de sminket jag använder ist ?:)
2. h&m.
3. URSÄKTA :O jag är bara uppkäftig mot dom jag inte gillar och då gillade jag väl antagligen inte dig ?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0