min första fylla...

okej jag skulle ju berätta om min första fylla ! den va iaf i mars 2008 ! det var på en helg, på en lördag kommer jag ihåg... det var ju bestämt före att vi skulle dricka haha, och vi skulle på en fest i haninge, jag & jaqouline. vi var ju stöööörsta fjortisarna då också haha, men iaf jag kommer verkligen ihåg att jag kom hem till jaqo och vi fixade och sådära, sen så på tuben från kista ( hon bor där ) satt vi och s´mådrack haha, vi drack vääärldens äckligaste blandning. uschaa vad äckligt de va. men endå tvinga vi i oss skiten, och eftersom varken jag eller jaqo hade druckit förut så var vi ju lätt påverkade så vi var asflummiga och lite fulla. och prata med alla på tåget, fyfan vad pinsamma vi måste ha varit. iaf så åkte vi ju ända ut till haninge och var där och gick på dendära festen, ´det var nästan bara killar dära, och dom bjöd oss på massa dricka haha, och jag kommer ihåg att jag strula med typ 3 av killarna.. hum normalt ? men iaf tillslut så mådde jag skitilla och allt typ bara snurra :s och då så trodde jaqo typ att det var nått fel på mig så hon följde med mig ut med tre killar, och vi satt utanför deras hus ett tag och jag fick återhämta mig efter att jag spytt några gångerhehehe... men jag kommer faktist inte ihåg så mkt mer än att vi åkte hem till dom dära tre killarna och sov där.. dom var verkligen supersnälla mot oss kommer jag ihåg, speciellt mot mig eftersomjag fick i mig lite för mkt.. så vi fick sova på deras soffa och dom typ bädda och allt åt oss hihi, sen vid sex på morgonen hade jag återhämtat mig ( vi kom hem vi fyra och va vakna till dess.. ) och då vågade jag äntligen somna för jag och jaqo trodde vi skulle dö om vi somna om man hade druckit hahaha, så vi våga inte somna.. men tillslut kände jag min nykter & TRÖÖÖTT så vi somna. nästa dag så vakna vi av att domdära killarna satt snacka och skratta ashögt, fråga mej nt varför, men dom dära killarna var ju typ 15 trorja ? så dom hade moppe och dom skjutsa hem oss till jaqo, och hon sa te sin mamma allt som hade hänt... men som tur var a´fick inte min mamma reda på nått och hon tror säkert fortfarande jag aldrig druckit haha.. men somsagt jag kmr inte riktigt ihåg vad som hände under kvällen eftersom jag var så borta, men de hände säkert en massa mer. men det var väl intressant ? haha not !:)

Kommentarer
Postat av: malin

haha jaa du det är en uppfinning :P

2009-04-21 @ 17:20:45
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: malin

haha ja om jag fattade det hela rätt så ska man kissa i den. Då kan man med andra ord stå upp och kissa.

Ifall det är äckliga toaletter.

Så det är fan smart !

2009-04-21 @ 17:39:36
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Linda

tack så mkt=)

ja älskar verkligen rosa! världen borde vara mer rosa!



såg längre ner att du är bajen fan, d e min pappa oxå, riktigt stort fan haha

2009-04-21 @ 17:43:16
URL: http://lalinda84.blogg.se/
Postat av: Nikolina

det är sjukt så shopping kan göra en glad ;D hehe .. va behöver du köpa da? :D

2009-04-21 @ 17:46:27
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: lovisa

mhm, verkligen!! :D

haft en bra dag?

2009-04-21 @ 18:49:35
URL: http://lovisafrick.blogg.se/
Postat av: malin

Nej det kan den ju inte vara !

Man ska ju tydligen slänga den i toaletten sen.

Så visare dom ju på bilden iaf :D Då borde det ju vara papper.

Man tycker ju att det bör "läcka" igenom den.

Hmm

2009-04-21 @ 21:47:15
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0