jag haaatar dig !

det finns en tjej som är helt jävla misslyckad.. jag va kompis med henne för ett tag sen. men jag insåg att hon va helt cpstörd och ett jävla missfoster haha, hooora ! . men endå, det enda hon gjorde va att kopiera av mig.hon köpte samma kläder sommig, börja sminka sig med foundation för första gången i sitt liv för att jag gjorde det. hon skaffa löshår precis efter jag gjort det.hon trodde hon va ascool för hon fick låna min fjällis. hon snor mina vänner. hon börja med vitt mellan ögonen.. usch hon är så äcklig. jävla wannabe mig, jävla wannabe fjortis... hon går runt och snackar skit om sina bästavänner, hon är fan helt jävla cp skadad. fixa dina munsår, fixa ditt fula hår som du klippt, fixa till dina ögonbryn. så kanske du ser någotlunda bra ut... fyfan , jävla fattiga cpbarn, lek inte cool för du bara använder din fredperry tröja ( som du köpte för att jag gjorde.. ) varje dag. VÄGRA FATTA ATT ALLA HATAR DIG. OCH ATT DU ÄR SÅ JÄÄÄVLA FUL.. USCH !

och du är så jävla kaxig framför datan hahaha.... du är helt hopplös. ärligt när jag skulle hämta mina saker du vågade inte ens öppna ! hahahahaha så jävla fegt. men efter att jag spottat på ditt fönster några ggr och smsat dig som dan öppna du äntligen och då våga du inte ens prata, du våga inte ens kolla på mig.. det spelar ingen roll om du är äldre än mig.. du kommer fan aldrig växa upp.du är så jävla omogen. tror du är cool för att du rökte första gången på birka paradise, och nu går du runt och kollar i varje ciggpaket du ser. haha man blir inte beroénde om man rökt en cigg... men du kan ju alltid hoppas. men en sak ska du veta, du kmr aldrig bli lika jävla bra som mig. va dig själv ffs, ta inte efter alla andra ?

Kommentarer
Postat av: Michaela

tack så mycket! :))

2009-04-22 @ 12:03:48
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0